Sony CEO’su Bulut Oyun Sisteminin Teknik Zorluğunu Vurguluyor – Webtekno
Son 5 yılda büyüyen bulut oyun sistemi, oyuncuların oyunları indirmeden internet teması üzerinden oyun oynayabilecekleri bir sistem olarak geliştirildi. oyun sektöründe fark yaratma potansiyeline sahipti.
Ancak bulut oyun sistemi büyük firmaların yaptığı büyük yatırımların altında kaldı ve oyunculardan beklenen ilgiyi görmedi. Sony’nin CEO’su da neden şimdi bulut oyun sisteminin teknik olarak hala lanetli olduğunubelirtilmiş.
Bulut oyun sistemi, teknik zorluklarından dolayı konsol üreticisinin tahtını sarsamayacak seviyede.
Sony’nin CEO’su Kenichiro Yoshida, bulut oyun sisteminin konsol üreticisi için büyük bir tehdit oluşturmadığını düşünüyor. Financial Times’a verdiği bir röportajda, şirketin geleceği İnternet üzerinden oyun akışı için çeşitli seçenekleri inceleyeceğiz.ve buna yapay zeka aracı GT Sophy’yi örnek alabileceğini belirtti.
Yoshida, bulut oyun sistemini teknik olarak hala “çok zor” bir süreç olarak tanımlıyor. Oyuncular tarafından talep edilen hızlı tepki süresi internet bağlantısına bağlıiçin en büyük sorun bu
Sony CEO’su, bulut oyun sisteminin verimsizliklerine değindi. Sistemdeki sunucular günün çoğu boşta akşam saatlerinde yoğun oyuncu trafiğine katlanmak zorunda kalıyor. Ne düşünüyorsun? Lütfen fikirlerinizi yorumlarda bizimle paylaşmayı unutmayın.