İş

“Nays ile 9 ayda ilk kez 1,4 milyon müşteri İş Bankası’na ulaştı”

İş Bankası Dijital Bankacılık Birim Müdürü ve Nays Takım Lideri Ceyda Yalçın, Nays ile yeni uygulamalara ilgi duyan, dijital platformları etkin kullanan milyonlarca yeni nesil müşteriye ulaşmayı hedeflediklerini ve aslında bu müşterilere ulaştıklarını söyledi. . Bloomberg HT televizyonunda Sefer Yüksel’in hazırlayıp sunduğu Finansal Teknolojiler programına konuk olan Yalçın, Nays uygulamasını 21 Haziran 2022’de hayata geçirdiklerini ve ilk 3 ayda büyük ilgi ile 1 milyon kullanıcıya ulaştıklarını söyledi. İlk 9 ayı geride bıraktıklarını ve şu anda 2,5 milyon indirme ve 2 milyon kayıtlı kullanıcıya ulaştıklarını vurgulayan Yalçın, bu kullanıcıların yüzde 70’ine tekabül eden 1,4 milyonunun ilk kez İş Bankası ile iletişime geçtiğinin altını çizdi. Nays kullanıcılarının yüzde 70’inin 35 yaş altı olduğunu vurgulayan Yalçın, tüketici davranışlarına bakıldığında uygulamadan kazanma ve borç alma kavramlarından yararlanan bir kitle olduğunu ve bundan memnun kaldıklarını ve tavsiye ettiklerini söyledi. arkadaşlarına ve ailelerine bu uygulamayı.

“Nays’i tasarlarken fintech’leri örnek aldık”

Nays’ı tasarlarken fintech’lerden örnekler aldıklarını ve bir o kadar da çevik olmaya çalışırken yıllardır biriktirdikleri bankacılık tecrübelerini yansıttıklarını vurgulayan Yalçın, “Bankacılık ürünlerine en kolay ve en hızlı şekilde ulaşmalarını sağladık. en keyifli yol. Bu müşterilerimizin gelişmiş bankacılık ihtiyaçları olduğunda İş Cep ve İş Bankası’nı ilk tercihleri ​​haline getirmek en büyük hayalimizdi.”

‘Borçlanma ve tasarruf ürünleri yoğunlaşacak’

İş Cep’in Türkiye’nin ilk taşınabilir uygulaması olduğunu kaydeden Yalçın, “4 işlemden 3’ünün İş Bankası’ndan yapıldığı kanal. Maximum Mobil ise tüketicilerin tüm kartlarını yönetebilecekleri, mobil ödeme yapabilecekleri ve birçok ekosistem fırsatından yararlanabilecekleri bir mobil cüzdandı. Ama şu anda bunun çok ötesinde. Pazarama markası ile yenilikçi bir ekosistem haline geldi ve Pazarama ilk iş ortaklarımızdan biri. Dolayısıyla birbirini tamamlayan önemli bütünler olduğunu söyleyebilirim.” Nays’ta borçlanma ve birikim işlerinin de ağırlaşacağını belirten Yalçın, ödeme ve birikim anlamında tüm seti kısa sürede tamamlamayı hedeflediklerini kaydetti. Nasy’nin ikinci yılının ekosistemle iş birliği yaptığı ve yenilikler ürettiği bir yıl olacağını söyleyen Yalçın, “Stratejik ortaklarımızla tüketicilerimize avantajlar sunmaya devam edeceğiz. Girebileceğimiz tüm değer zincirlerine gireceğiz ve bu değer zincirlerindeki kullanıcıları Nays ile tanıştıracağız. Doğru ürünü, doğru yerde, en kişisel bağlamda sunduğumuz bir yetkinlik kazanacağız.”

pasinlerhaber.xyz

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Başa dön tuşu